سلام مامان جانان تواردبیل کدوم دکتر واسه پادردخوبه میشه راهنماییم کنی
از دندونه پسر منم همین بود
خوب میشه
پسر منم نمیخوره تف میکنه بیرون
سلام ببخشید پسر من امروز یهو تب کرد الان 37,7استامینوفن هم میدم چیکار کنم بنظرت
دخترمنم از ۷ماهگی دیگ غذا نمیخوره
برا دندون بهش سوپ بده ابکی باشه شاید بخوره
منم
پسر منم هیچ به جز شیر نمیخوره هیچچچچ فقط گریه واس دندون درد
پسر من تا میاد کم کم بخوره دندون بعدی و نمیخوره حتی شیرم به زور میخوره
برا دندونه نگران نباش
دقیقا پسر منم همینجور شده اصلا غذا نمیزاره سمت دهنش ببرم فقط شیر میخوره فک کنم بخاطر دندون باشه
خواهری برا دندونشه پسر من ۱۵ روز هیچی بجز شیر نخورد تازه خوب شده یواش یواش داره بخوردن میفوته صبور باش خودش خوب میشه دوباره
دختر منم چند هفتس هیچی نمیخوره فقط شیر میخوره غذا میپزم نوک قاشق فقط میخوره
دختر من که همون شیرم نمیخوره واسه دندونه درست میشن
عزیزم دختر منم همینه
خیلی تلاش کنم یه قاشق دو قاشق چیزی به زور بخوره
نگران نباش الان وعده ی اصلی همون شیره
طوری نیست یه وقتایی اینجوری میشن من پسرم یه ماه تمام لب به غذا نزد الان میخوره
بخاطر دندونه نگران. نباش
پسرمن ۱۰روزه لب ب شیر نزده. منم دارم دق میکنم، 😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.