من دوسه ماه اول باردارم سر دخترم تنگی نفس میگرفتم جوری شده بود که منوبردن شمال دوهفته اونجا چون آب وهواش بهتربود کمرنگی نفس میگرفتم
منم از 4 ماهگی به بعد گاهی وقتا دارم مخصوصا بعد اینکه غذا میخورم.
طبیعیه
منم هرازکاهی دارم اصلا انگار نمیتونم نفس بکشم
منم از اول بارداری تنگی نفس و بی حالی داشتم فک میکردم طبیعیه تا اینکه دکتر آزمایشمو دید گف غلظت خونت زیاده بخاطر همونه برام اسپرین داد خیلی بهتر شدم
به دکترتون بگید حتما
من بودم ،ازمایش دادم دیدم تیروید دارم
بله طبیعیه منم دوسه هفته اینجوری بودم الان بهترم هرچند بار گاهی اوقات چند ساعتی اینجوریم
من تنگی نفس داشتم رفتم ازمایش دادم تیروئید داشتم الان از وقتی قرص میخورم خوب شدم
منم همینطور دیشب ب زور نفس می کشیدم نمیدونم چرا
منم داشتم از وقتی مریض شدم شروع شد الانم میگیرم گاهی
منم هر از گاهی دارم نمیدونم طبیعیه یا نه چون سر پسر اولم اینجور نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.