۹ پاسخ

سلام عزیزم تو چند هفته شما کیسه ابتون و قلب بچتون تشکیل شد

استراحت کن تا دوهفته بعد خدش جذب میشه فقط استراحت با استراحت خوب میشه

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

عزیزم هزینه سونوگرافی چقدر دراومد؟

سونو شکمی یا واژینال رفتی

ینی اگه افتادی لکه بینی بخاطر اون خونه ک دیده شده..خیلیا دارن حالا دکترت بیشتر توضیخ میده شایدم دارو بده

یعنی هماتوم ۴میلیمتری داری منم دارم دکتر شیاف داده استراحت کنم تا جذب بشه از شمام همینه تا کوچیکه استراحت کن تا جذب بشه دکترت بهت شیاف میده

هماتوم فکنم لکه خون قرمز .یا خون لخته

یه نوع کیست خونی ماننده باید استراحت مطلق مطلق باشی و دکترت بهت یه شیافت امپولایی بده جذب میشه اصلا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ملیکا و نی نی مامان ملیکا و نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام جان💙🥹 مامان مهرسام جان💙🥹 ۱ ماهگی
مامان نفس❤ مامان نفس❤ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری