۱۱ پاسخ

تخمک گذاریه عزیزم نترس ، تازه اول بارداریه اون خون آبه تخمک گذاری هست

سلام عزیزم نه خیلی مهمه،حتما برو دکتر یا بیمارستان منم همینجور شدم شب نرفتم تا صبح دیگه دیر شده بود،و متاسفانه سقط شد

لطفا برو دکتر

برو دکتر

عزیزم استراحت کن نترس چیزی نیست ولی دکتر برو شیاف بده

شیاف بزار استراحت کن

چیزای سنگین بر ندار آروم کاراتو بکن زیادم استراحت کن اگه بازم لکه دیدی شیاف پروژسترون بزار واژیناله

باید به دکترت بگی شیاف بهت بده

ن، اگ ادامه داشت یا شدید شد خطریه، شیاف پرژسترون بزار از واژن، استرس نداشته باش و استراحت کن

عزیزم استراحت کن وآرامشت وحفظ کن به دکترت اطلاع بده احتمالا برات شیاف پروژسترون تجویز کنه

باید به دکترت بگی اگه نیازه شیاف بده بهت

سوال های مرتبط