۹ پاسخ

برای منم پایین اومده طبیعیع کمربند ببند کمردرد نگیری

ن دیگه کم‌کم‌میاد پایین

خیلی مراقب باش

برا من ک خیلی اومدع

نه دیگه باید بیاد پایین

نه بابا اصلا و ابدا

نه

از من ۳۲ هفته اومد پایین

نهههه
باید بیاد دیگه کم کم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری