۹ پاسخ

عزیزم متاسفانه جنگه و این صداها ممکنه هفته ها باشه سعی کن خودت آروم باشی ک استرست و بهش منتقل نکنی تا میتونی بغلت نگهش دار نوازشش کن ک آروم باشه

الهی خدا نگهدار همهههه باشه

فکر کنم برای خودمون هستن

میگن شمخانی و عروس و دوماد خ ا منه ای مردن

جنگه تازه دارن ترقه میزنن چرا

صدا سشپار بذار براش

والا تهران ریختن دارن میرقصن
بعد از این فشفشه ها چهارشنبه سوری میزنن
من موندم جنگه یا چی

منم صبح شنبدم وحشتناک بود
الان از استرس تازه خوب شده بودم پریود شدم

پنبه یا گوشگیر بزار

سوال های مرتبط

مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی