خانوما کسی بوده تو هفته های من شکمش بیاد پایین؟

۱۸ پاسخ

واسه من که هنوز نیومده

برامنم اومده پایین گفت بچت تولگنه

منم اومده الان یکم

واسه من اومده پایین دهانه رحمم باز شده ۳سانت

مال من داره میره بالا بدتر😫

اره منم همینجوریم

من اومده پایین یکی دو هفته ست
مخصوصا این دو سه روز اخیر

برا من اومد باز الان رفته بالا😁

برا من اومده

من یه ذره اومد پایین

ارهذمن

عزیزم دیگه کم کم وقت زایمان نزدیکه بچه میاد پایین داخل لگن

من زود امد پایین

سلام دوستان من الان ۳۲هفتم دوقلو باردارم شکمم پایین آمد به نظر شما زود نیست بیاد پایین

عاره برا من پاین اومده

واسه من مدلش از اول پایین بود

من از 34 هفته اومد پایین

من الانم شکمم اومده پایین

سوال های مرتبط