خانما تهران وضعیت چطوره؟ خیلی نگرانم؟

۲۱ پاسخ

خداروشکر به کور چشم بی شررررررفا حال رهبرمون خوبه

دیگه مهره اصلی رو زدن خبرش تایید شد

واقعا کسی هست از این شرایط شاد باشه؟؟
اون همه بچه بی گناه امروز مردن...
اینارو نمیبینن؟؟
چرا فقط وقتی به نفعشونه ناراحت میشن.

جدی زدنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟🐀؟

جشنهههههه

واقعا جشنه ؟

بچه هاواقعاخبرراسته؟؟؟؟؟

خدالعنت کنه اوناروکه جشن میگیرن

خداکنه ب رهبر چیزی نشده باشه
وگرنه از اینی ک هستیم بدبخت تر میشیم
من خیلییی بابت این موضوع ناراحتم

حالا موش موش موووش موش موش موشششش💃🏻👏🏻👏🏻👏🏻

نههههه. براچی بگن بگن که ملت میافته دستشون هرکی هرکی میشع

همونجور ك ميبيني متاسفانه مردم دو دسته شدن😔حكومات نظاميه😔 و نميدونم دقيقا چرا به جون هم افتاديم… تو خيابونا يه دسته ميرقصن و يه دسته با اسلحه حمله ميكنن و ما نميفهميم كه مااااااااا همه يكي هستيم😭 كاش تمومش كنيم خدا نكنه اتفاقي براي رهبرمون افتاده باشه خدا نكنه تار مو از سر جوونامون كم بشه😭 خداكنه آسايش و رفاه سهممون بشه…. الان وقت اين نيست به جون هم بيوفتيم

از کجا خبرو شنیدین که رهبرو زدن؟ معتبره خبره؟

من هیچ تی وی ندارم حتی صدا سیما هم نمیگیره برام😆 همش زنگ میزنم اینور اونور ببینم چخبر. ان شاالله که مردم کشورمون هم سالم و خسارت جانی حداقل ممکن باشه بزنه به اونای ک این اوضاعو درست کردن برامون

میگن ریختن بیرون شادی میکنن🤷🏻‍♂️ولی اصلا شبک خبر هیچ نمیگه

بر طبل شادانه بکوب

چیشده خبری هست بگین ما شهرستانیم

نگران چی؟؟؟؟؟؟شاد بااااش😍

یکی بگه کیو کشتن

هر چند وقت یه صدایی میاد😢😢😢

هیچچچ همه جای ایران عروسیه💃🏻💃🏻💃🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

سوال های مرتبط

مامان آیراد مامان آیراد ۱۱ ماهگی