سلام‌ وضعیت خواب بچه هاتون چطوره تواین ماه؟

۶ پاسخ

۱ می‌خوابه تا ۱۰صبح هردوساعت شیر میخوره

ساعت ۱۲ شب شیرمیخوره میخابه تا حدود ۹ صبح

هم خودش هم منو هلاک می‌کنه از گریه تا یه چرت بزنه.به شدت گریه می‌کنه وقتی خوابش میاد

افتضاح ۹ میخوابه تا ۸ ولی هر یک ساعت بیداره دائم صورتشو میخارونه و غلت میزنه خیلی خیلی زیاد

بچه من تازه داره میره تو شیش ماه
قبلا میخوابید یکسره ۱۲ شب تا پنج صب شیر میخورد بعد میخوابید تا ۹ صب
الان هر یک ساعت نق میزنه تا صب با شیر اروم میشه

۱۱.۱۲میخابه تا ۱۰صبح

سوال های مرتبط