۷ پاسخ

خیلی کم 🥺
دو وعده شیرخشک میدم

ندارع زیاد

معمولی خیلی دوست نداره

خالی خالی

به اندازست دیگه اما در طول روز دوبار شیشه میدم ظهر و شب که قشنگ بخوابه و سیر بشه بیرونم اگه بریم شیشه میدم سینمو در نمیارم😣

کم شده پسرم اونقد سینه دوس نداره

نه پر شیر نه کم شیر ب اندازه ایه ک سیر شه

سوال های مرتبط

مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۶ ماهگی
مامان زلفا زهرا نورا مامان زلفا زهرا نورا ۱ سالگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی