خانما ب نظرشما چی میشه من خیلی نگرانم 😔😔😔

۴ پاسخ

من فقط نگران بچه هام هستن با بقیه بچه ها

هیچی دیگه گلم ..رهبر رو کشتن ..رژیم عوض میشه ..جنگ هم احتمالا تموم بشه

منم نگرانم بخاطر بچم
نمیدونم چی میشه .

نگران نباش
خدا خیلی قدرت مند تر از سگ و شغاله
این تایپک و نگهدار به یادگار که ما پیروز میشیم دیر یا زود

سوال های مرتبط