۲ پاسخ

اتفاقا بی دردسرتر از بچه های این سنی نذاریم
همش خوابن دیکه طفلیا مخصوصا که تو ماشین براشون حکم گهواره رو داره
فقط اگر منظورت اتوبوس باشه که اره سخته ولی با ماشین خودت اوکی

خیلی راحته عزیزم
کریر و یا صندلی ماشین داشته باشه عالیه

سوال های مرتبط