۷ پاسخ

من دادم شماره۲ رفلاکسشوشدیدمیکرد صبرکردم تا۱۰و۱۱ماهگی شروع کنم والان‌همون ای آرباشه

باید غذا خور شه یکم از تایمش بگذره بعد ببینی میخوره بالا میاره یانه

اره باید دو‌بدی

نه ای ار ۱ یا ۲ نداره

والا منم میدادم،رفتم دو خریدم خورد بالا آورد چند بار دادم بالا آورد الان دارم ای آر میدم

راجب سوالات که سوال منم هست
از ای آر راضی هستی خوب شده رفلاکسش🫠🥹

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری