نگران نباش عزیز
من ۳۶ هفته کیسه آبم پاره شده بود
ان شاءالله بسلامتی زایمان کنی
خیلیا عزیزم
دوستم ۳۴هفته زایمان کرد الان پسرش۵سالشه
میره دستگاه فقط هیچی نمیشه نگران نباش
اصلا نگران نباش بچه الان کامله کامل، فقط اگر وزنش کم باشه یکی دو روز میره دستگاه بعدم مرخص، انشالله سهی سالم بغلش کنی❤️
چرا اتاقی که اونجا هستی توعکس انگارتاریکه یه حس بدگرفتم
ناراحت نشین گلم من ازجای تاریک میترسم
انشالله ب سلامتی زایمان کنی اصلا نترس
اجی بعدا تجربت از زایمان بگو منم طبیعیم
سزارینی هستی یا طبیعی
چرا اخههه حتما استرس کشیدی🥲
چرا اخه چیشد پاره شد
من.
من ۳۶ هفته زایمان کردم بچه ام سالم و کامل بود
نگران نباش
۳۵ کامله دیگه
بچه اولم 35 هفته 4 روز به دنیا اومد
بچه دوم 35 هفته و 1 روز
خداروشکر دستگاه نرفتم
وزن اولی 2700
وزن دومی 2300
انشاالله ک بسلامتی زایمان کنی عزیزم ب امید خدا ک تو دلی ات رو صحیح و سالم بغل میگیری
میری سزارین یا طبیعی؟!
چیکار کردی پاره شد من دعا میکنم فقد پاره شه برم زود تر درش بیارم 😑
اگر وزن بچه خوب باشه دستگاه نمیره خیالت راحت عزیزم منم قراره ۳۶هفته زایمان کنم
چیز سنگین بلند کردی یا کار خاصی کردی ک کیسه آبت پاره شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.