تروخدا نگرانم سوال قبلیمو ج بدیننن😭

۲ پاسخ

عزیزم دکتر باید تشخیص بده ک علت تب چیه
ولی بنظرم چون خیلی بالانیس از همون دندونه
پاراکید بده محض احتیاط

عشقم ببرش دکتر
ممکنه تبش برا عفونت باشه
ولی نگران نباش
پسر منم اینجوری شد بردمش دکتر بهش اسپری داد استفاده کرد اوکی شد
نگرانی نداره ک

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته هشتم بارداری
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی