۱۰ پاسخ

چقدر پیاده روی کردی؟

تنها نیستی😣🤣🤣🤣

عزیزم من سزارین هستم تو ۴۰ هقته فردا دکترم میخواد عملم کنه میگه هرچی داخل باشه بهتره براش من خیلی استرس دارم ولی اصلا نگران نباش پیاده روی زیاد بکن من تا همین لحظه تمام فعالیتهامو انحام میدم کارهای خونه سرکار میرم حتی خرید میکنم خودتو اصلا یک جا نشین نکن ورزش های زایمان طبیعی هم عالیه

آخ گفتی،منم همین طورم،هر موقع خدا راضی باشه دنیا میاد

والا من همش منتظر بودم زایمان کنم.الان نههههه میترسممم😭😭😥😥

منم همینطور عزیزم...🙂
هرچی خدا بخواد همون میشه اینا همش بهونه اس

هفته های اخر گریه ت میاد 😭

منم انجام دادم معاینه. هم کردن اگه تا جمعه نزام امپول فشار میزنن

منم خسته شدم کاش زود زایمان کنیم

معاینات کردن؟؟؟
من پری شب معاینم کردن بسته بودم امروز باز معاینه شدم ی سانت شدم برو معاینه تحریکی بکنتت

سوال های مرتبط