۴ پاسخ

اره شب نرو دیشب باز هار شده بودن

صبح برو خب چرا شب

حالا همین الان؟؟
بزار فردا صب دیگه
اصن مگ جایی بازه؟؟

الان بری

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی