دوستان زایمان طبیعی یا سزارین؟
دلیلتون هم بگید🙏🏻

۱۹ پاسخ

هردوش واقعا سخته
بنظرم اگر وزن بچه معمولیه
و توان بدنی خوبی داری واسه زور زدن به اصطلاح جونشو داری قطعه طبیعی
ولی
اگر وزنش زیاده و ورزش و پیاده روی هم نداشتی و جون زور و اینا نداری سزارین
خوب طبیعی واقعا عوارض کمتری داره
و خودت با دکترت تصمیم بگیر
ینی شرایط هرکی واسه خودشه فقط

طبیعی من الان سزارین کردم مرگ جلو چشام دارم میبینم از درد

طبیعی عزیزم من دوتا طبیعی درست کردم هر دوتاش درداش متفاوت بود ولی خب بازم برگردم عقب طبیعی چون بعدش خودت از جات بلند میشی ایقد خوبه سبکی ولی بخیه های من هنوز خوب نشده

طبیعی دوبار سزارین کردم دیگه جوانی برام‌نمونده

طبیعی سخت. سزاریننن اصلااااا. سزارین درد ندارع؟؟ اینایی ک من دیدم دردشون صدتای طبیعی بود. واای خدایااااااااا

سزارین صد شرف داره به طبیعی من هم درد طبیعی کشیدم هم سزارین اگه اپیدورال نمیزدن واسم نمی‌تونستم تحمل کنم حتی دردای بعد سزارین شرف داره به دردایی که موقع طبیعی میکشی البته این تجربه منه ممکنه واسه شما راحت باشه

من درد جفتشم تو همین اولین زایمان تجربه کردم 🤦
ترجیحم طبیعی بود ولی آخرش سز اورژانسی شدم
بنظرم طبیعی بهتره البته اگ قبلش معاینه لگن رفته باشی و مطمئن باشی که میتونی.و بدنت توانشو داشته باشه.من حتی اپیدورال هم استفاده کردم واقعن خیلی تاثیر داشت تو کم شدن دردا

فقط طبیعی چون واقعا آدم راحته من زایمان کردم برای خودم راه میرفتم یکسره چیزی میخوردم بغلی هام بنده خدا ها نمی‌تونستن تکون بخورن بچه بردارن من بچمو برمیداشتم شیر میدادم راه میرفتم اونا تا12ساعت درازکش بودن پهلو به پهلو هم نمی‌شدن اشتباه هست سزارین وقتی خدافدرت طبیعی داده چرا سزارین کنیم اینو نمیگم در موارد خاص که باید سزارین بشه طرف من بهترین زایمان رو تجربه کردم

سزارینننننننننن

اولی طبیعی بودم واقعا راضی بودم

سزارین چون میترسم از طبیعی😂

طبیعی دوس دارم
با اینکه می‌دونم سخته
اما حس قشنگ تری داره

من سزارین درد طبیعی وحشتناکههه

هربدنی یه جوره هم سزارین دردخودشو داره هم طبیعی ولی اگه طبیعی وزن بچه زیاد نباشه بهتره

سزارین
چون تو تاپیکم شرح زایمان گذاشتم
سزارین درد زیادی نداره

سزارینننننننننن
.
.
.
.دردا سزارین زیاده ولی من ترجیح میدم اگه برمیگشتم عقب بازم سزارین چون من طاقت دردا طبیعی ندارم

من اولیم سزارین بودم واقعا راضی بودم

من سز بودم بارداری دلیلش ای وی اف بودنم

سزارین،طبیعی واقعا سخته

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد