طبیعی چون بعدش راحت میشه سرپا شد به کارای خودممیرسم راحت تر بچم بغلم میگیرم
واقعیت من دلم میخواد طبیعی رو تجربه کنم
با اینکه خیلییی خیلییی میترسم البته از هردو نوع ترس دارم و هردو هم واقعا درد خودشون رو دارن نمیشه گفت یکیش آسونترِ ولی خب ترجیحم اینه که درد رو انشاءالله اگه خدا کمک کنه قبل از بدنیا اومدن بچه بکشم تموم بشه بره
واقعیت من همهچیو سپردم دست خدا انشاءالله همه زایمان راحتی داشته باشن منم جزوشون☺️♥️
طبیعی
چون قانون طبیعت هم همینه
مطمئنم میشه تحملش کرد و بدن زودتر در آستانه بهبودی قرار میگیره
طبیعی
چون عوارضش خیلی کمتره و به بدنم کمتر آسیب میرسه
و میتونم با ورزش خودمو آمادش کنم
طبیعی چون بدن انگار یه دور پاکسازی کامل میشه دوران نقاهتش هم خیلی کمه انشاالله خدا به همه مادرا توانش بده🙏
طبیعی چون اولی هم طبیعی بود زودترسرپامیشم کسی نیست مواظبت کنه ازمون خودم باید بتونم 🙂
سزارین چون نسبت به طبیعی فوبیا دارم
طبیعی.
چونکه با همسرم یک کتاب درمورد جراحی ترجمه کردیم، و واقعا هرکس اگر یکبار اونو بخونه، هرگز تن به جراحی انتخابی نمیده.
جراحی خیلی خطرناکه.
و سزارین جزو جراحی های بسیار بزرگ محسوب میشه.
اولش سزارین میخواستم
ولی الان طبیعی
خیلی کوتاه بگم فقط بخاطر اینکه زودتر سرپا بشم چون آدمی نیستم که بتونم خودمو بندازم و از کسی کمک بخوام
درکل طبیعی وقتی خوبه که ورزش رو شروع کنی و همینطور پیاده روی که دهانه رحم باز بشه و زایمان راحتی داشته باشی درکل من اول میخواستم خودم برا بدنم تصمیم بگیرم ولی گذاشتم بدنم خودش تصمیم بگیره که از پس کدومشون بر میاد هرچی خدا بخواد دردش مهم نیست نوع بدنیا اومدنشون مهم نیست خودشون مهمن که صحیح و سالم بدنیا بیان ❤️
سزارین🩷🩷🩷چون من اصلا تحمل درد و اینا ندارم
حس کنم دارن قیچی میکنن یا میدوزن یا پاره میشم سکته میکنم😂😂😂
قشنگ بیهوش میشم بعد پا میشم میبینم بچه بغلمه
هرچند سزارین بعدش ک راه میری تازه اذیتات شروع میشه ولی خب طبیعیم خیلی بخیه میخوزن و بعدش اذیتن
بنظرم فشار روحی طبیعی بیشتر از سزارینه
آدمی هستم که بیشتر از چند دقیقه بشینم کلافه میشم پس بخاطر همین طبیعی انتخاب کردم که زود سرپا شم
قطعا سزارین
طبیعی ترسناکه بنظرم با روحیات من ک از یک امپول هم میترسم سازگاری نداره
سزارین چون اسم زایمان طبیعی هم بهم استرس میده 😅
قطعا سزارین چون ریسک خطر برای جنین کمتره
اولی طبیعی بودم واژن مثل قبل نشد بخاطرهمین این یکی سزارین میخوام
سزارین، نمیدونم تحمل درد طبیعی دارم یا ن ،چند نفری هم دیدم طبیعی بودن فرم سرنوزاد بد شده بود یا یکی دیگه چشم بچه بدجور کبود شده بود دیگه ترسیدم (برا همه نیست ولی نمیخوام ریسک کنم)
سزارین چون از طبیعی میترسم و بهم استرس میده
سزارین
چون خیلی درد سستم و اصلا تحمل یه لحظه اش هم ندارم
تحمل ندارم درد طبیعی بکشم آخرشم نشه ببرن سزارین کنن 😖
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.