سزارین
بخیه ها و رو شکمم میبینم
متوجه عفونتی چیزی میشم
پایین بدنم فرم طبیعی خودشو از دست نمیده
پمپ درد دارم
دردای طبیعی روهم نباید بکشم
فقط سزارین
تحمل درد طبیعی رو ندارم
فوبیای گیر کردن بچه تو کانال دارم
افتادگی رحم و مثانه نداره
گشاد شدن واژن نداره
صد درصد سزارین
طبیعی
دردش فقط همون موقست
خون ریزی کمتری داری
دوره نقاهتش کمتره
جای زخم رو بدنت نمیمونه
کلا حس میکنم طبیعی خیلی بهتره
سزارین اما هزینه ها خیلی زیاده🥲
من تجربه ندارم ولی طبیعی چون میگن زود سرپا میشی هرچی درد بره همون لحظه ست
صددرصد طبیعی😁
من انتخابم سزارین بود. انقدر اطرافیان میگن طبیعی بهتره بعدش درد نداری و عوارضش کمتره الان دودلم..خیلی حالم بده چیکار کنم
سزارین صد در صد
من سزارین چون فوبیای طبیعی دارم ویبار سزارین کردم به شدت راضی بودم دومی هم انشالله راحت باشه برام
منکه سزارین انتخاب کردم.
فوبیای طبیعی دارم یعنی حتی فکر هم میکنم تپش قلب میگیرم.
که ماما گفت اکه ذهنت اماده نباشه یک روز کاملم درد بکشی نمیتونی زایمان طبیعی کنی منم بیخیال شدم
همینجوری گیج بودم کدوم کامنت خوندم بدتر شدم 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.