انتخاب شما کدومه.(طبیعی) یا(سزارین)؟؟؟؟

۲۸ پاسخ

طبیعی

سلام عزیزم بنظرم این جوابش بستگی به بدن خود شخص داره بدن هر کس یه توانایی داره ....من که خودم سزارین هستم چون میدونم طبیعی بدنم کشش ندارم و فوق العاده آدم ترسویی هستم که از یه سرم زدن میترسم چه برسه به اینکه یه بچه کامل بخواد از بدنم بیاد بیرون و من ببینم .....هر چند هر دو عوارض و سختی های خودش داره ....ولی کسایی که طبیعی زایمان کردن و نترسیدن خیلی راحت بودن

من سزارین کردم و واقعا راضیم صدبارم برگردم عقب انتخابم همین نوع زایمانه

طبیعی

طبیعی🫠

خدا کمکم کنه طبیعی .

صددرصد طبیعی🚶🏻‍♀️

طبیعی چون راحت میتونی خودت کاراتا بکنی بچه شیر بدی

طبیعی

صد درصد سزارین

سزارین

سزارینیم من

من طبیعی زایمان کردم ولی بازم اگه به عقب برگردم بازم همونو انتخاب میکنم

سزارین انتخاب کردم خیلیم راضیم
صدبارم برگردم عقب انتخابم همین

اولی طبیعی بودم دومی هرچی خدا بخواد همون بشه ولی نیتم طبیعیه

سزارین اجباری
چون اولی رو ناچارا سزارین شدم.

اولی طبیعی بودم اینم هرچی قسمت باشه

من بد زخمم
طبیعی برام بهترع

طبیعی

سزعرین هم واقعا سخت ولی من راضیم

طبیعی.

سزارین 👌

واالله من اولی طبیعی دومی سزارین به نظرم هردوش سخته کلا زاییدن سخته

اگ خدا کمک کنه طبیعی 😑

سزارین

طبیعی و سز فرق نداره واسم ولی چون پول سزارین ندارم احتمال زیاد طبیعی

سزاریننن

مشکل منم بود ا هر دوش میترسیدم ولی سزارین شدم . سزارین بهتره

سوال های مرتبط

مامان رسام مامان رسام هفته سی‌وهشتم بارداری