۶ پاسخ

زیر یسال قطره پلارژین

آیوارمی سی سی ۱/۵ هرهشت ساعت بده

پلارژین بهتر میشه

پلارژین بده عزیزم

سیتریزین ،فرنی ،نشاسته ،اگر شیرخشکی یکم شیرش و گرم تر بهش بده ،بخور گرم بزار ، توی سوپش هم کدو حلوایی یا شلغم رنده کن

منم سرفه می‌کنه غروب براش آزیترومایسین ۱۰۰گرفتم سرفش کمی بهتره اما تو تب داره میسوزه😭😭

سوال های مرتبط