۱۰ پاسخ

عزیزم نهایت ۳ یا ۴ ساعتروزای اول قندشون میفته

عزیزم بچه دو روزه خب معلومه دختر من الانم گاهی من باید بیدارش کنم میخابه تا صبح

من بیدار نمیکردم وزن نگرفته بود دیگه به زور بیدارش کردم دیشب دادم شیر خورد الآنم هرکار کردم دوسه دقیقه بیشتر شیرنخورد

بچه من ک خودمم هرکاری میکردم بیدار نمیشد اولاش

حتما بیدارش کن شیر بخوره
بچه ها اولش اینطورین باید بزور بیدار کنی

تا ی هفته باید بیدار کنی کف پاش ماساژ بده قنداق شو باز کن

خب کاملا طبیعیه عزیزم با زور بیدارش کن بهش شیر بده چند روز بعد درست میشه خودش بیدار میشه

خوشبحالت عزیزم واقعا خوشبختی که میخوابه😂❤️ هفته اول میگن باید هر سه ساعت بیدارش کنی اگه خودش بیدار نشد چون قندش میفته، اما از هفته دوم دیگه هرموقع خودش بیدار شد شیر بده

طبیعیه باید بیدارش کنی شیر بهش بدی

بگو چطور بیدارش میکنی🫠

سوال های مرتبط