سلام پونه برا اسهال خوبه

۱۲ پاسخ

زیره
پونه
ریحون
دوغ
کشک
سوپ و سبزیجات و میوه
ولی شیر پاستوریزه خوب نیست

پونه با ماست عالیه

عالیه دخترمن اسهال شد پونه خوبش کرد دم کردم با نبات قاطی کردم دادم خورد خوب شد

نعنا یا پونه بجوشون خنک ک شد نصف استکان بده نخورد با قطره چکون بده چندتا. پودرسنجد تو حریره بادام چوب‌شور موز هویج خام سیب درختی خوبه براش. غذا هم کباب سینه مرغ فقط یکم نمک بزن سیب‌زمینی آبپز کته عدس یا ماش. کته شوید و هویج. نئوزینک هر دوازده ساعت پنج سیسی . پدی لاکت هر دوازده ساعت نیم سیسی. حواست ب ادرارش باشه اگه خیلی کمه یا ادرار نداشت ببر سرم بزنه .دخترم از کم آبی بستری شد.

اب هویجم خوبه

دخترمو سه تا دکتر بردم گفت ماست پروبیوتیک و پونه بده . و استفاده کرد و همون روز کامل خوب شد . هویج پخته نمک بزنی هم عالیه و موز هم خوبه یه برگه بهم داد که چی بهش بده چی نده . هیچ گونه آب میوه ای نده

اره پونه و لیمو عمانی و یکم هل و‌نبات بجوشون بده بهش ... ماست و پونه ام خوبه

آره خوبه عزیزم
لعاب برنجم خیلی خوبه برا اسهال

پودر کنم بریزم تو ماست

دخترم اسهال داره بردم دکتر خب نشد

اره عزیزم با ماستم خیلی خوبه

عالیه دمنوشش

سوال های مرتبط

مامان دیانا جانم🫶🩷 مامان دیانا جانم🫶🩷 ۲ سالگی
مامان ....🐥🐣 مامان ....🐥🐣 ۲ سالگی
مامان آیلا مامان آیلا ۲ سالگی
مامان الینا🫀 مامان الینا🫀 ۲ سالگی