۱۰ پاسخ

واقعا فکر میکنی کسی حاضره کد ملی بچشو تو فضای مجازی منتشر کنه؟😐🤦🏻‍♀️

مگه بچت خودش کد ملی نداره؟ فکر کنم تا ده تا در ماه میدن. مگه بیشتر میخوره؟ علی از دوماهگی تا الان ۱۵ تا خورده

سایتا قطه رو‌کد ملی نمیدن دیگه
همه جا ازاد میدن

من دادم به جاریم
وگرنه میدادم

من بچم شیرخشک میخوره کمکی آزاد گرفتم سایتها بسته شده

من دادم ب دوستم واسه دخترش میگیره وگرنه میدامت خداشاهده یه کمکی تو این اوضاع میکردم

عزیزم بچه ۱۰تا سهمیه داره و بیشتر از ۱۰ هم نمیخوره
۱۰تاهم آزاد داره برو بخر خودت

ما آزاد گرفتیم. توی این اوضاع سیستم بسته اس

رو کد ملی الان نمیدن دیگه سایتا اینقد شلوغه

آزاد کلا ۵۰‌تومن فرقشه
من خودم ۱۰‌تا ازاد گرفتم
چون اللن باید کارت ملی یا شناسنامه نشون بدی

سوال های مرتبط