خانما میدونم وقتش نیست ولی ازمایش انتی ریسک بالا زده؟

تصویر
۱۸ پاسخ

من اینجا چند نفر رو دیدم که ریسک داشتن ولی سلفری خوب بوده براشون. وقتی تا حالا سابقه سندروم داون نداشتین نگرانی نداره

عزیزم تقریبا مثل مال منه من بردم دکتر نشون دادم گفت چون ریسک خیلی بالاست فقط باید آمنیوسنتز بدی

حتما برو سلفری بده

اره سلفری بدی باید

بهتره آمینوسنتز بدی عزیزم

اشکال نداره تا هفته ۱۷ وقت داری

اصلا نگران نباش برای منم مثبت زده بود
برو یه ازمایشگاه معتبر
بنظرم کدوم ازمایشگاه از دکترت بپرسی بهتره
سلفری بده
مطمعن باش چیزی نیست ولی برای اطمینان سلفری بده

ریسک داره ازمایشت باید بری پیش دکترت یا سلفری مینویسه یا آمینو سنتز

عزیزم‌نگران نباش منم ریسک۱ب۴۰بودم سلفری دادم‌بچم‌سالمه
ازمایش انتی خیلی خطای بالاداره
اگ‌شرایط سلفری دادن داری حتماانجام‌بده ک خیالت راحت‌شه

عدد ان‌تی سونوت چند بود ؟
اینا الکی‌میزنن‌نگران‌نباش
باید بری یه ده تومنی خیس بخوری بعدم میزنه منفی

عزیزم هیچ مشکلی نیست اصلا نگران نباش چون عدد انتی پایین جدیدا برای خیلیا این ریسک رو میزنن که باید بری سلفری و بعدش میگن چیزی نیست دقیقا این اتفاق برای من افتاده مخصوصا اگر بالای ۳۰ سال باشی

اصلا نگران نباش خیلیا رو اینجوری ریسک میزنن برو دکتر سلفری بنویسه

سندرم داونت ریسک داره باید بری دکتر برات آزمایش مجدد بنویسه

سلفری باید انجام بدی ایشالا که خیره

بله عزیزم ولی نگران نباش سل فری بده خیلی ها اینطوری بودند تو سل فری هیچ مشکلی نبوده
برات دعا میکنم برا منم دعا کن جواب سل فری م خوب بیاد

چرا وقتش نباشه آخه الان دقیقا وقت این چیزاس

اره عزیزم ریسکت زده بالا🫠احتنالا باید سلفری بدی

سندروم داون رو مثبت زده انگار

سوال های مرتبط

مامان روشنایی زندگیم مامان روشنایی زندگیم هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری