اون که رفت و به آرزوش رسید ماییم که بدبخت شدیم 😭😭🖤
تموم این مصیبت ها تقصیرکسانی هست که به روحانی وپزشکیان رأی دادند
خدالعنت کنه اونایی که با رأی اشتباه دادن ایران رانابودکردند
مذاکره یعنی رفتن زیرسلطه ی آمریکا یعنی نوکری آمریکا یعنی تن به ذلت دادن
خیلی حالمون گرفتس دم عید هرسال میومد جلو تلویزیون و تبریک و سال فلانو
ازاین ب بعد کی میگه اینارو یعنی نمیدونم چی بگم🥹🥲🥲
غمت نباشه
موش به درک واصل شد
بقیشونم بزنه امروز تمومه
من خیلی طرفدارش نبودم ولی الان یه حسی بد دارم ک الان چ بلایی سرمون میاد هزارتا فکر تو سرمه یکیش این ک تو مذاکرات اخیر قرار کشتنش گذاشته شده
ای وای دارم میمیرم قلبم میاد تو.دهنم
ای خدا این چ مصیبتی بود 😭
😭😭😭😭
شوهراتون میرن سرکار من خالم خیلی بده؟
صداها خیلی ترسناک بود
خیلی میترسم
چه بدبودپنجره هامون کم موندبترکه🥲
بچه زیر تاپیکا بیاین خبر بدین تاپیک جدید انگار نمیشه گذاشت من میزارم نمیاد
وای اونجا رو دارن میزنن ؟ تا صبح شیراز زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.