۱۶ پاسخ

اون که رفت و به آرزوش رسید ماییم که بدبخت شدیم 😭😭🖤

تموم این مصیبت ها تقصیرکسانی هست که به روحانی وپزشکیان رأی دادند

خدالعنت کنه اونایی که با رأی اشتباه دادن ایران رانابودکردند

مذاکره یعنی رفتن زیرسلطه ی آمریکا یعنی نوکری آمریکا یعنی تن به ذلت دادن

خیلی حالمون گرفتس دم عید هرسال میومد جلو تلویزیون و تبریک و سال فلانو
ازاین ب بعد کی میگه اینارو یعنی نمیدونم چی بگم🥹🥲🥲

غمت نباشه
موش به درک واصل شد
بقیشونم بزنه امروز تمومه

من خیلی طرفدارش نبودم ولی الان یه حسی بد دارم ک الان چ بلایی سرمون میاد هزارتا فکر تو سرمه یکیش این ک تو مذاکرات اخیر قرار کشتنش گذاشته شده

ای وای دارم میمیرم قلبم میاد تو.دهنم

ای خدا این چ مصیبتی بود 😭

😭😭😭😭

شوهراتون میرن سرکار من خالم خیلی بده؟

صداها خیلی ترسناک بود

خیلی میترسم

چه بدبودپنجره هامون کم موندبترکه🥲

بچه زیر تاپیکا بیاین خبر بدین تاپیک جدید انگار نمیشه گذاشت من میزارم نمیاد

وای اونجا رو دارن میزنن ؟ تا صبح شیراز زدن

سوال های مرتبط