۱۲ پاسخ

هیچ اتفاقی‌نمیفته من هیچی نگرفتم جایی ندارم برم

یه دونه شیر کمه بیشتر بردار

مدارک شناسایی کارت واکسن
مای بیبی ی بسته پتو بالشت سه دست لباس جوراب کاپشن کلاه دما سنج فین گیر پاراکیدز آب جوشیده سرد شده قاشق چنگال میرم براش امروز ویفر بیسکویت مادر هم میگیرم پماد سوختگی هم برداشتم

استامینوفن
کیدی لاکت
پروفن
آهن و مولتی ویتامین
تب سنج
مای بیبی
بیسکوییت مادر
یه پتو دور پیچ گرم و یکی دو دست لباس گرم و نازک

مثلا میخایین کجا برین

سند خونه ماشین هرچی ارزش داری دارین بزارید ی پوشه بزارید تو کیفتون

دوتا قوطی شیر خشک و ۱۰تا دونه مای بیبی دوتا دس لباس آب و شیشه شیر

برا خودت لباس کنسرو اب معدنی دستمال کاغذی دارو نواربهداشتی بیسکویت

من دودست راحتی دو دستم بیرونی …یه بسته مای بیبی…دستمال کاغذی … داروهاشم تو یخچاله میندازم تو ساک🥲

مدارک شناسایی مدارک پزشکی

برنداشتم ی ساک برا بچم فقط شیرخشک پوشک همه داروهاش همه لباساش لباس گرم تب سنج پماد اینا برا بچم

من سه چهار دست لباس برداشتم
یه بسته کامل مای بی بی
شیر خشک برداشتم امروز میرم کیک و بیسکویت هم براش می‌خرم
دارو برداشتم آهن پلارژین
سرماخوردگی استا
دستمال مرطوب پودر بچه
نبات و ترنجبین

سوال های مرتبط