عزیزم من هیچی ورنداشتم
حالا مگه چقد میشه اب ذخیره کرد 😐گهواره هم اینجوری شده که همه استرس دارن و به هم استرس میدن
من اب برداشتم شیرخشکم خریدم براش گوشی ها و چراغ قوه هارو هم شارژ میکنم تا اخر شب
هیچی ذخیره نکردم .وقتی بزنن میمیریم دیکه
من چندلیتر اب جوشوندم برداشتم اب ماجان هم خریدم
دو تا بطری نوشابه اب جوش گذاشتم تو فریزر از اول ج.نگ تا الان تو فریزره
یه دبه ۳ لیتری اب گذاشتم همین
شیر خشکم ۸ تا اونم سهمیه این ماهشو یکجا گرفتم
پوشکم داره
ی قوطی سرلاک
همین
اینام از قبل داشتم داروها هم سفکسیم و پاراکید
کلا گهواره از حالت طبیعیش در اومده شده اخبار جنگ و استرس اینجا مادر باردار هست هوای اونارم داشته باشین از اخبار دوری میکنن استرس نگیرن میان اینجا بدتر از شبکه خبره
وا😂😂
برای چی ؟؟
آب بردار.آب تصفیه بگیر یا آب معدنی.شیرخشک چندتا داشته باش اضافی.آرد برنج و جودوسر و..یسری داروهایی ک ممکنه نیاز بشه
من بچه م شیر خشکی هست برنداشتم
تو چی آب ذخیره میکنید
دبه بزرگ؟
من ندارم چیزی که آب ذخیره کنم 😕
منم بر نداشتم
😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.