خانما شما بخاری و برداشتین بچه کوچیک دارید؟

۸ پاسخ

خیلی وقته خاموشه دیگه میخوام برش دارم ابته ما پکیج هم داریم محض احتیاط اونام خاموشن

من برداشتم هوای خونت اگ سرد برندار تا قشنگ گرم شه

ما الان ده روزه بیشتر کولر مرتب روشنه

شوفاژ داریم یکیو خاموش کردیم یکی روشن

ما کولر میزنیم😂دخترم خیلییی گرماییه

پذیرایی اره ولی اتاق نه

اره مالە منم همینجوریه خاموشه الکی جا گرفته میخوام برش دارم

ماخونمون کلاگرمه دخترمم خیلی گرمایی الان چندوقته کلاخاموشه😂توفکرشم بردارم جاگرفته الکی

سوال های مرتبط