دیگه الان هیچ جا امن نیس
بنظرم هیج جا امن تر از خونه نیس
رهبر که رفت دیگه هیچ جا امن نیست 😢 😭
ساوه ک هیچ خبری نیس فعلا ک امنه.
ما کردستانیم خداروشکر تا حالا هیچ صدایی نیومده مثل روزهای عادیه همچی امنو امانه 🧿♥️
برو یولاق
من خراس ان شمالی ام خدارو شکر امنه اینجا
خونه ت از همه جا امن تره
منی که روستام از صبح دوبار صدا اومده نمیدونم کجا رو میزنن دیگه هیچ جا امن نیستش
عزیزم بمون تو خونه توکل به خدا کن
امن امننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.