سلام مامانم میشد ببینید جواب سونو من خوبه

تصویر
۷ پاسخ

ارهگلم همه چی خوب.. اب دور بچه نرماله.. قدش خوبه.. وزنش۲/۵۸۵ کیلو کرم... جنسیتشم پسر..

عه
چه جالب شما دقیقا با منه سن بارداریتون😁

عااالیه همه چیش

همه چی خوبه عزیز

وزنش خوبه تا بدنیا بیاد بالای ۳۲۰۰ میشه فک کنم

آره عزیزم ماشالله رشدش خوبه
همه صدک هاش بالای 50 هست

تا میتونی بستنی بخور وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان Diyar👼🏻🫀 مامان Diyar👼🏻🫀 ۱ ماهگی