مامانا سلام سونو ببینید خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام گلم
سونو قبلیت رو چند هفته انجام دادی

عزیزم سن بارداری خودت ۳۶ هفته و چندروزه اما بچه ۳۵ و نشون داده نسبت ب وزنش ک زده تو صدک ۲۰ درصد یعنی رشد بچه یه هفته عقبه ک تا سه هفته طبیعیه اما پروتیین بخور ک رشد کنه دهانه رحمتم بسته س و بقیه چیزا خوبه

سونوbppباید۸از۸ باشه یکیشو امتیاز نداره نمیدونم چیه بنظرم به دکترت نشون بدی بهتره اینجا هرکی یچی میگه بدتر استرس میگیری

بابت اندازه دور سر و قطر آهیانه دو طرف چی بهت گفت؟

نه همچی خیلی خوبه فقط الان ۳۷هفته ای یا ۳۴؟
اگر برای ۳۴هفتس که همچی عالیه اگر برای ۳۷هفتست یکم دور شکم و سرش کوچیکه

ماشالله وزنش خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان یسنا و یزدان مامان یسنا و یزدان ۳ ماهگی
مامان Diyar👼🏻🫀 مامان Diyar👼🏻🫀 ۱ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان آریاجونم مامان آریاجونم روزهای ابتدایی تولد