از چن هفته حالت تهوع میگیریم؟؟

۵ پاسخ

من از ۶هفته داشتم شدیدددددد
الان یکم بهتر شده

من از شیش هفته شروع شد هنور دارم پدرم دراومده تاچشمام باز کنم شروعه چندروزه بدترشده تاشب دارم😔

من نگرفتم کلا

ممکنه اصلا حالت تهوع نداشته باشی تا آخر

۸ هفته ب بالا تقریبا

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری