منم همه چی دادم ب بچم فایده نداشت بردم دکترفایده نداشت شیرش عوض کردم بی فایده بود بعدی دکتررفتم ملین دادشربت وشیاف اونارومیدم شکمش کار میکنه
ترنجبین خیلی خوبه.هم سیرکنندست و دل درد رو خوب میکنه و روده رو پاکسازی میکنه.بعد خوردنش راحت پی پی هم میکنه
بارهنگ بهش بده من به بچم میدم خیلی خوبه
والا بچه من شیر مادر میخوره روزی ده بار پی پی میکنه
شیاف گیلیسیرین براش بزن یا تو مقعدش روغن زیتون بچکون
اگر شیر مادر میخوره تا ۱ هفته هم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.