سلام
بچها سه روز شکم بچم کار نکرده چیکارکنم

۶ پاسخ

منم همه چی دادم ب بچم فایده نداشت بردم دکترفایده نداشت شیرش عوض کردم بی فایده بود بعدی دکتررفتم ملین دادشربت وشیاف اونارومیدم شکمش کار میکنه

ترنجبین خیلی خوبه.هم سیرکنندست و دل درد رو خوب میکنه ‌و روده رو پاکسازی میکنه.بعد خوردنش راحت پی پی هم میکنه

بارهنگ بهش بده من به بچم میدم خیلی خوبه

والا بچه من شیر مادر میخوره روزی ده بار پی پی میکنه

شیاف گیلیسیرین براش بزن یا تو مقعدش روغن زیتون بچکون

اگر شیر مادر میخوره تا ۱ هفته هم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سوگند👶💖 مامان سوگند👶💖 ۷ ماهگی