واییییی خدایا
داغ رهبر کمه انگار
ازایورم😭😭😭😭
خرم ابادی؟
شاید پدافنده.
ارع مارومیزنن
ولی از اینجا هم زیاد دارن موشک میفرستن
بخصوص دیروز بعدازظهر
والا خرم آباد از دیروز ساعت یک و دو
هی دارن میزنن
هم شب زدن
هم امروز صبح
اینجاخوب بومیبودمیگفتن الان ازهیچ جاخبرنداریم
توروخدا راسته بیمارستان گلدشتم زدن ؟
منمرفتم خونه پدرم همین الان یه جوری زدن خرم آبادو لرزیدیم قشنگ خیلی وحشتناک بود
مردم لرنشین همیشه بدبختن
خواب بودیم ۴ ،۵تا پشت هم زدن
دیشب هم چند تا زدن
دیروز بعدازظهر هم چند تا
نه خواهر هنوز اونها هیچ موشکی نزدن ایران از صبحی دارن میزنن اونها صدا ها پدافند هاا هستن
ترامپ اعلام آتش بس کردن گفتن آتش بس کنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.