اگه خودت میخوای طبیعی زایمان کنی استفاده کن یا ورزش کن. ولی اگه میخوای سز بشی انجام نده نا سز اجباری بشی هزینه هم کمتر
خیلی احتمالش ضعیفه بچرخه. من دیروز سونو بودم همچنان بریچ بود دکتر نامه سزارین داد برای سه شنبه
نه باباالان فکر نکنم بچرخه شیاف نزار
وقتی ۳۷ هفته ای . شیاف میخوای چکار
واس من چرخیده بود
هفتت بالاست فکر نکنم. شیاف نزن بریچ باید سزارین شه دیگه
وزنش چقدره؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.