مامانا کنار نافم نبض میزنه انگار درد داره . طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره طییعیه
من بیشتر وقتا درد میکنه حتا

اره خونرسانی رحمه طبیعیه

منم بعضی وقتا اطراف نافم‌ تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارشمالو🌱 مامان مارشمالو🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری