۱۰ پاسخ

بستگی به وزن بچه داره

عزیزم بستگی به وزن بچه داره.بچه داداشم تازه دو ماهش تمام شده .ماشاالله تپله رفته سایز ۳

من تا ۲۸روزگی بستم

تقریبا تا بچه ۴کیلو نیم باشه جوابه

لعنت به جنگ تو این اوضاع اقتصادی بد
اصلا حواسم نبود یه عالمه سایز یک خریدم

ای خدا کاش این همه سایز ۱ نمیخریدگ

نه سایز دو نهایت تا اوایل دوماهه بعذش سه خوبه

کمتر من بیست روز بستم

کمتر من کلا 15 روز بستم

۲ تا ۵ کیلوعه بستگی ب بچه داره

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی