۵ پاسخ

بخور خیلی خوبه

فقط بخور بده معجزه میکنه برو داروخونهNAc بخر با سرم نرماسالین نیم سی سی از ان ای سی و ۷ سی سی سرم

منم همینه دخترم امروزم نوبت دکترداشت بازم ولی تعطیله

اگه دکتر هست ببرش دکتر اگه هم نیست شربت سرما خوردگی یا سرفه بگیر هر هشت ساعت یک و نیم سی سی بده

منم دخترم یه هفتس اینجوری دوبار بردم دکتر هنوز خوب نشده. بچم سرفه میکنه گریه اش میگیره سینش درد میگیره🥲

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۹ ماهگی