بخور خیلی خوبه
فقط بخور بده معجزه میکنه برو داروخونهNAc بخر با سرم نرماسالین نیم سی سی از ان ای سی و ۷ سی سی سرم
منم همینه دخترم امروزم نوبت دکترداشت بازم ولی تعطیله
اگه دکتر هست ببرش دکتر اگه هم نیست شربت سرما خوردگی یا سرفه بگیر هر هشت ساعت یک و نیم سی سی بده
منم دخترم یه هفتس اینجوری دوبار بردم دکتر هنوز خوب نشده. بچم سرفه میکنه گریه اش میگیره سینش درد میگیره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.