دوستان کرمانی سنوگرافی ها فردا هستن ایا؟؟

۶ پاسخ

اگه مطب ها نبودن سونوگرافی بیمارستان مهرگان برو اون بازه همیشه

من امروز اومدم ولی مدام‌دارن زنگ میزنن همه نوبت های عصر و فردارو کنسل میکنن دیگ و میگن نیس

زنگ بزن بپرس عزیزم

احتمالا باشن ولی چون تعطیلی رسمی اعلام کردن شاید نباشن زنگ بزن بپرس

من اینجا زنگ زدم گفت تا 28 ام هستیم

عصر زنگ‌بزن ب مطب بپرس قشنگم ولی فک کنم باشن

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد