۵ پاسخ

اگه همه 20 20 تا ذخیره نکنن برا همه هست.هیچ کس ب بچه ديگه ای رحم نمیکنه .

خانمها چرا استرس دارید اینقدر
اینطوری بچه هم از شما انرژی منفی دریافت میکنه

من دیشب امروزگشتم نبودتاازاد۱۴تاخریدم

برادرشوهرم از دیشب میگرده یکی فقط گیرش اومد

احتمالش هسته بگرد بگیر ذخیره کن

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱ سالگی