۱ پاسخ

اگه فعلا شیر خشک دارین
لطفا نگیرید انبار کنید
بذارید به اونایی که همین الان شیر خشک ندارن هم برسه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️

سوال های مرتبط