بچه ها خوبین؟🥺🥺🥺

۷ پاسخ

اصلا خبرا و دنبال نمیکنم ب چیزی گوش نمیدم. فرار میکنم از همه چی تا بتونم اروم باشم. احسس میکنم ک از دنیا عقبم. ک مبادا رو بچم یا شیرم اثربزاره

قلبم تو دهنمه.
خدا خودش کمکمون کنه

سردرد شدید گرفتم بخدا

ما شهرستانیم خدا را شکر خبری نیست
ولی خیلی شلوغ شده

بله بله خیلی هم زیااااد

شما خوبین
ما که رشت هستیم هیچ خبری نیست

نه 💔🥺
از هیچ لحاظ خوب نیستم ماه هاست خوب نبودم و نیستم🥲

سوال های مرتبط