دخترم برفک دهان زده چیکار کنم؟؟

۳ پاسخ

میخوام داستان زندگیمو بزارم به تاپیک های پینترسی درخواست بده🎀🩷

قطره نیستاتین بده بچها منم داشتن برفک
اگه نیستاتین دادی و برفک ها رفتن قطره رو قطع نکن تا سه روز ادامه بده اگه قطع بشه برفک ها با شدت بیشتر برمی گردن
قطره رو هر هشت ساعت با قطره چکان به برفک ها بزن ،به نوک سینه و سرشیشه شیرش هم بزن

فقط قطره نیستاتین از داروخانه بخر

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۴ ماهگی