ارومیه رو زدن صدا خیلی نزدیک بوووود

۱۲ پاسخ

وای خدا بخیر کنه

وای خیلی وحشتناکه

بندو زد سه نفرو تیکه پارع کرد ..

چقدر نگرانتون شدم من مشهدم خبری نیس انشالله هر چه زودتر تموم شه نسل ما تحمل جنگو ندارن😔

وای اولدوم آلله

هنوز بالای سرمون هست. فکر کنم میخواد فرودگاه رو بزنه

بازم صدا میاد خدایا هرشب باید با استرس بگذرونیم 😭😭

خیلی بد بود

ما اومدیم هممون دستشویی موندیم. اینجا همسرم میگه امن هست. واقعا ترسیدیم.پنچره اینا نداره🥲

هر کجا بود بد زدن چرا یه پدافند نیس جلوی اینا رو بگیره اخه

کجا رو زد

صداها رو میشنویییی 🥲💔

سوال های مرتبط

مامان مامان آتنا مامان مامان آتنا ۴ سالگی
مامان مامان آتنا مامان مامان آتنا ۴ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی