۶ پاسخ

سلام شیرخشک پیداکردی؟ ماکل گلساروگشتیم پیدانمیکنیم.

عزیزم داروخونه امیری رفتی اون نداش؟سمت جمارانه

منم نزدیک دو هفتس پیدا نمیکنم جاش ببلاک دو میدم

بعد ی سال نمیشه شیر پاستوریزه داد؟یعنی من باید تا کی استرس شیر بکشم؟😭😭😭فکرکردم اصلش تا همین ۱ ساله

خیابون فلسطین داروخونه قاسمی

شهر ما داره

سوال های مرتبط