۳ پاسخ

ببخشید برام سواله ببلاک ar2هم هست اخه پسرم داره ۶ماهش میشه ولی هنوز رفلاکس شدید داره

از این برنامه نگاه کن

تصویر

مگه هنوزرفلاکس داره که تااین سن داری ای آر میدی

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۲ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۲ سالگی