۳ پاسخ

همسر من مهندس هست توی شرکت پگاه.
انقدر شیرشون سالمه ب جز شیر پگاه نمیذاره شیر دیکه ایی بدم.

والا همه جا میگن شیر پاستوریزه مواد نگهدارنده زیاد داره ندین بهتره

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

سوال های مرتبط