۲ پاسخ

کجا بریم اخه
مگ میدونیم چن روزه تا کی قراره ادامه داشته باشه
تا کی آوارگی
همه جا همینه😭
پس همون بهتر خونه خودمون باشیم

‌میمونیم هر جا بریم همینه فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی